2013. június 13., csütörtök

Várható megjelenések - Agave Könyvek

  Alig ért véget a Könyvhét, máris bombáznak az őszi megjelenésekkel - hogyha sikerül is könyvvásárlás nélkül átvészelni a nyár további részét, az ősszel már semmiképp se érezzük magunkat biztonságban.


  Elsőként itt van a nagy sikerű Vének háborúja sorozat harmadik része John Scalzi tollából: Az utolsó gyarmat, amivel meg sem várják az őszt, hanem már júliusban érkezik, akkora rá az érdeklődés. Nem csodálom, én is egészen odáig vagyok az első két kötetért, és várom a folytatást! Ezúttal újra Jonh Perryvel kalandozhatunk.
A borító illeszkedik az eddigiek sorába, de ezúttal igen figyelemfelkeltő, méregzöld alapszínt kapott.
(Lassan érik, hogy a szerzőt is elrángassák kishazánkba, biztosan bőven lenne rá érdeklődés...)


  Egy másik sorozat is folytatódik: Dan Simmons Hyperion Cantosának zárókötete, az Endymion felemelkedése is érkezik. Vannak, akik sokkal régebben várnak erre nálam - én mindössze bő másfél éve olvastam a Hyperiont (ez volt az első regény, amit már molyosként olvastam), illetve ez indította be nálam az egyre erősödő rajongást a sci-fi műfaja iránt, így talán én sem teljesen alaptalanul vagyok ennyire izgatott.
  Egyben ez most figyelmeztetés is, mert a szeptember hamar itt van, én pedig  - szégyen, tudom - még nem olvastam el a közbenső két kötetet, úgyhogy ezt sürgősen pótolnom kell, ha meg akarom valósítani a tervem, hogy egy szép nagy posztban megemlékezzek az egész sorozatról az utolsó kötet megjelenése kapcsán.

Végül sikerült felpiszkálniuk Christopher Moore újonnan megjelenő könyve kapcsán is, ami igencsak érdekesnek ígérkezik - a Sacré Bleu. Röviden az agaveblogról:
"Ez egy újabb lehetetlen mű a szerzőtől, főszerepben egy pékkel, aki Henri Toulouse-Lautrec-kel alkot nyomozópárost, hogy kiderítsék a rejtélyét Vincent van Gogh állítólagos “öngyilkosságának”. A kötetben rengeteg festmény szerepel (képi valójukban is!), imádni fogjátok."
Úgy legyen. :)

Természetesen ez nem a teljes lista (a fenti linken megtaláljátok az erről szóló Agavés blogbejegyzést), a többi könyvről egyelőre még nem tudom, hogy érdekel-e, de idővel ez még változhat :)

Lynn Marchmont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése