2013. június 17., hétfő

Mégis lesz idén új Berry?

  A drága Ulpius már-már belefullad a sok kéjbe, pedig mintha régebben változatosabb repertoárjuk lett volna. Sose voltam nagy rajongójuk, de 1-1 könyvük mindig érdekelt. Nemrég vettem meg a Perdido pályaudvar, végállomást, igencsak leesett az állam, mikor megláttam, ki adta ki...
  Mindezek ellenére megeresztettem náluk egy óvatos, puhatolózó kérdést még a Könyvfesztiválon, hogy legalább új Steve Berry könyv jön-e még idén? Az is bőven guilty pleasure kategória, én többek közt az ő könyveivel kapcsolódom ki, de azért mégis. Azt a választ kaptam, hogy neeeem, idén nem valószínű, de hát még bármi változhat... Nos ez volt áprilisban, röpke két hónappal később már ott tartunk, hogy meg is jelenik A Jefferson-kód... naná, a kiadó honlapján nincs dátum, de a nagyobb könyváruházakban június végére ígérik - kíváncsian várom a fejleményeket.
Lynn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése